The End in the Beginning
S4, E26: Everyone is a suspect when a body is found murdered at a popular nightclub known as "The Lab." In an unusual twist of storytelling, Brennan, Booth and the Jeffersonian team take on various roles outside their normal duties, including serving as the nightclub staff as well as local law enforcement. A slew of special guest stars, including Max Keenan (guest star O'Neal), Jared Booth (guest star Fehr) and the members of Mötley Crüe, pay a visit.