The End in the End
S12, E12: With Kovac still at large, the team searches for evidence to track him down. After Brennan experiences a setback, the rest of the team must figure out how to find Kovac without her, putting everything she has ever taught them to the test. When all signs point to Kovac having outside help, as well as a hideout, Booth and Brennan go searching for him.