The End Is the Beginning Is the End
Сезон 9, серия 11: Meredith, Derek, Cristina and Arizona receive big news regarding the plane crash lawsuit, Richard avoids Catherine's romantic advances and Jackson takes on one of Mark Sloane's old patients.