True to Love The End of a Pathetic Relationship
S1, E3: Bo-ra still denies Ju-wan is cheating on her, even after she witnesses it herself. She rationalizes his behavior and hopes he will sort out the situation. But things don't go as planned. Bo-ra overhears the truth Ju-wan has been hiding and it all leads to a devastating consequence.