The End of Eternity
시즌 1, 에피소드 6: With Idalia out of the game, Olivia, Dídac and Abel lead the exodus from the camp. However, that place is not going to make it easy for them to find their way out. On the other hand, Carolina decides to stay and help them with their plan. However, she will have to confront Idalia if she wants the exodus of the kids from the camp to succeed. Audrey also seems to have one last trick up her sleeve.