Love the Way You Lie The End of the Affair
S1, E4: Stephen Nodine and Angel Downs are a glamorous socialite pair. They create the perfect picture except for the fact that Angel isn't Stephen's wife - she's his mistress. It's an imperfection that turns their love from a glitzy romance into tragedy.