The End of the World
S2, E3: Mary Louise tries to get closer to Jane. Rather than address her troubles at home, Renata focuses her wrath on Principal Nippal. Madeline is forced to confront her issues at a couples therapy session with Dr. Reisman. Celeste remains conflicted by her memories of Perry.