The Endless Summer
Сезон 1, серия 4: The final round of the Forest Cup in Oarai comes down to Sho and Tanaka. Each of them challenge the waves with everything they've got, showing amazing runs, but there can only be one winner, and the winner is... Masaki is proud of both of them, and at the same time, he decides to work even harder to aim even higher. He and the others make a promise - to aim for the world stage together as fri...