The Escape
Сезон 9, серия 21: Haley meets Arvin’s parents but when things don’t go as planned, fate leads to an unexpected reunion with all of her ex-boyfriends. Meanwhile, the family seizes on a nursing home visit with Jay’s mean sister, Becky, to settle old scores. But as Jay, Claire and Mitchell compete for her time, Phil, Cam and Gloria end up getting trapped in the home’s basement with no way out.