The Exploding Meatball Sub
Сезон 6, серия 20: Lily and Barney react badly when Marshall finally quits his job at Goliath National Bank to take a volunteer position at an environmental organization. Meanwhile, Ted and Zoey's opposing positions on the future of the Arcadia come between them.