S1, E2: Faced with the irrational, Van der Weyden and Carpentier try to understand. Are they in the presence of extraterrestrials? It does indeed look like an invasion has begun... While Coincoin tries to forget about Eve in pretty Jenny’s arms, the region’s inhabitants, having strangely become fertilized, turn out clones of themselves who are as impassive as they are troubling.