The Face of Oblivion
Сезон 1, серия 4: Desperate to rescue his son, Oliver, from a potentially lethal situation, Jude reaches out to Emma with a request that could endanger the lives of everyone at the camp. Meanwhile, Hannah's secret past comes to light, and Paul discloses a shocking piece of information about the earlier migration.