The Fall
S2, E1: Eric Warner is at the top of his game and the heir apparent to his family's private equity firm in Charlotte, North Carolina. Newly married and happy, he attends a party to honor his dad passing over the reins when tragedy strikes: His wife Kate is murdered. Detective Andrea Cornell is put in charge of the investigation and Eric soon becomes her prime suspect.