The Family Hour
T4, E22: In the series finale, a criminal (HARRY ANDERSON) with telekinetic powers takes Lois and Clark's parents hostage. Clark learns he cannot have children with Lois. However, a baby is left inside their apartment by someone who knows Clark's true identity and their problem.