The Family in the Feud
S7, E11: When a corpse is found in the middle of the woods, the team links the victim to two families that have been feuding for almost a century. Brennan and Booth interrogate a family member with a shocking confession that leads them to a motive for the victim’s murder. Meanwhile, Brennan has a difficult time accepting her father’s (guest star Ryan O’Neal) offer to babysit their infant daughter because of his unpredictable presence in her own childhood.