The Fasting and the Furious
T5, E5: In the midst of celebrating Yom Kippur with family and friends, Blair and Louis find themselves in a power struggle with Louis' family. Serena's boss puts Serena in the awkward position of choosing between her new job and her relationship with Dan. Diana prepares to debut the New York Spectator, but an unfortunate last-minute surprise delays the launch and Diana expects Nate to do whatever it takes to save the day.