The Fatal Tortilla
Сезон 1, серия 5: The contestants are at the end of their rope, and the tortilla challenge lives up to its reputation with an explosion of guffaws. The contestants have only one goal left in mind: To reach the grand finale! Who will win the trophy in this special edition? Who will win 150,000 euros for their charity?