The Faux Pas
S9, E11: Ray is dumbfounded when he realizes the magnitude of the blunder he made while at a Knicks game with Michael and Geoffrey's friend, Chris. Ray commented that the janitors would pick up Chris' mess, not knowing that Chris' dad, George, works as a custodian at the kid's school.