The Fight Before Christmas
S22, E8: Bart heads to a surprisingly downsized North Pole to get a toy he wants; Marge attempts to kill Hitler at Christmas, Martha Stewart takes over the Simpson family holiday, and Katy Perry performs with the Simpsons--in puppet form for the first time ever.