The Fighter
S1, E3: As Eva Longoria and Club Necaxa reel from Alexis Peña’s injury, the team makes a bold move by bringing on Emilio “Pelon” Lara, a new defender and historic rival. A devoted fan’s story of sacrifice reveals the deeper meaning of loyalty. With tensions rising, a fiery match turns explosive.