The Fighter
S2, E6: The God Account sends Miles the name of Elena (guest star CYNTHIA SOSA), a social worker who began training in mixed martial arts to help heal the emotional wounds of a traumatic experience. Meanwhile, Arthur is torn between a professional opportunity and promises he made to his fiancée Trish; and Rakesh attempts to track down the artist behind the mysterious painting that Miles and Cara found in Paris.