The Final Frontier
S2, E12: When a missile intended to bring water to stranded astronauts in space is hacked, President Kirkman must work with Russia and enlists the help of Dr. Andrea Frost to help save lives and find out who is behind the hack. Meanwhile, Hannah finds herself working with Damian again.