Fixer to Fabulous: Welcome Inn The Finish Line
S1, E4: Dave and Jenny push to complete what has become the most-difficult renovation of their careers. With long nights ahead and the end in sight, they unexpectedly uncover some hidden history that reminds them why they chose to save this extra special home.