The Firebird Sweet / The Bubble With Billy
S4, E7: "The Firebird Sweet" Eris is back to wreak havoc on Billy, Mandy, and Grim with her delicious new plot. "The Bubble With Billy" Billy can't get enough of Grim's supernatural chewing gum until it blows up in his face.