The Firefly
S3, E10: An Observer makes contact with the Fringe Team to help rectify a mistake. Meanwhile, Walter befriends Roscoe Joyce, keyboardist for Walter's favorite 1970s band, "Violet Sedan Chair." Walter will learn the real reason the band broke up, and realize that the lives of these two men, who have never met before, overlap in strange and unexpected ways.