The First Chapter: Second "I'm not marrying anytime soon!"
S1, E2: Fuku-chan's mother, Suzu, suddenly collapses, complaining of a stomachache. The middle sister, Katsuko, suspects she's faking it, while a panicking Saki exclaims, "This is no time for marriage!" Too worried to focus, Fuku-chan mistakenly connects a call from Mampei to a foreign guest—a major blunder. An upset Fuku-chan returns home to a surprising sight.