S1, E6: Fuku-chan visits Saki, who has caught a cold. On her way home, she runs into Mampei, and they decide to have ramen noodles together. They realize during their conversation that Fuku-chan had answered Mampei's call three years ago when she was working as a telephone operator. Fuku-chan is flustered while Mampei believes it must be fate.