The First Date Is the Deepest
S1, E17: Margaret helps a client who lost his mother during a routine surgery at Allison's hospital, performed by her colleague Dr. Ross Woods (Benjamin Hollingsworth). Also, Margaret and Gus go on their first date and Todd is asked by the firm to investigate Gus.