The First, Pt. 2
시즌 4, 에피소드 13: Good fights evil as the Hulk battles the creature that holds the secret to the antidote David Banner needs to give him relief from his torment, on the conclusion of a two-part episode. The creature which predates his own Hulk is a dangerous and murderous being, and Banner jeopardizes the chances for his own cure in order to rid the world of the creature so unlike the peace-loving Hulk.