THE FIRST ROUND MONKEY
S1, E5: It's Leafs vs. Habs in Round 1 - as the NHL's oldest rivals face off in the playoffs for the first time in 42 years. The 1st place Toronto Maple Leafs enter the post-season with healthy line-up, but a very scary injury to Captain John Tavares puts a new lens on things. Wendel Clark visits Mike Foligno in Sudbury. The Leafs trade blows with the Canadiens in an intense 7-game series.