The Fisher King, Pt. 2
Сезон 2, серия 1: The team continues to unravel the clues and riddles of a psychopath in order to save his most recent victim. Instead of focusing on the personal aspects of the case, Gideon tells the team to profile the killer as they would in any other investigation. While the team splits up to hunt down the killer, Dr. Reid stays behind to work on the clues and uncovers a personal connection that cannot be ignored and could crack the case wide open. Meanwhile, one of the team fights for their life.