The Flame of Purgatory That Burns Heinous Detectives: Tortur Sommelier Ijuin Shigeo
S1, E3: Ijuin Shigeo is "Torture Sommelier," who's versed in varieties of tortures from all ages and places. He lives in the dark and punishes abominations who escape the law. One day, a new request comes to Ijuin.