Сезон 3, серия 14: Cain feels disrespected by Logan Kim when he is left out of a major decision regarding Conrad. Meanwhile, the doctors work together to try to save the lives of two big Red Rock donors who were involved in a jet skiing accident. Then, Irving and Devon realize that three of their patients, all with different symptoms, could actually be triggered by the same thing.