The Flopping of the Bullruses
S1, E6: Ugga takes Eep to "flop with the bullruses," a fun and dangerous pastime Ugga enjoyed as a teen; Ugga's excitement fades when Hope invites herself and Dawn along; Ugga and Eep find themselves surrounded by angry bullruses.