The Flute of Recollection
Сезон 1, серия 4: In order to pay back the damage to the hangar they caused, Chamber is put to work hauling heavy cargo, but that leaves Ledo on the sidelines on stand by. Amy takes him around the fleet and introduces Ledo to the knowledgeable Dr. Oldham as well as her sickly but wise younger brother, Bebel.