The Food Abides
S1, E5: Adam Richman's in Oahu where he finds the best short ribs he's ever had modestly served inside a bowling alley. And, he finds a NY-Hawaiian fusion pizza in an Irish pub in Chinatown and a classic Hawaiian dish so off menu.