The Fool
S1, E6: After the mysterious murder of the Imperial Envoy in the Magistrate's home -- with a bloody sword as the only clue -- a citywide hunt for all samurai begins. With a high price suddenly on their heads, the band of samurai must escape the city fast. Kikuchiyo, the erratic and blundering machine, seizes the moment to prove himself to the team.