The Fort
S1, E5: Eve, Levi and the rest of the search party explore a mysterious fort that raises more questions than answers. With the help of a new ally, Gavin and Izzy embark on a dangerous and unauthorized mission to save their family despite government warnings that they could cause unprecedented disaster.