The Fourth of You Lie
Сезон 1, серия 4: As the Sinclairs prepare for a quiet Fourth of July, Cadence investigates one of The Liars, uncovering memories of last year's crowded celebration. While the Sinclair sisters vied for their father's approval, The Liars navigated their romantic lives and Ed surprised Carrie. In present day, Cadence discovers a shocking truth about one Liar, leading to a confrontation as explosive as the fireworks.