The Friendly Skies
S1, E14: Jack and the team search for an airline stewardess, Linda Schmidt (Heather Donahue - "The Blair Witch Project"), who disappeared on her way to the airport. Finally improving her life after a devastating bout with alcoholism, Linda had admitted to her roommate that the man she was dating was very disappointing. As the squad begins to uncover information about her, it appears that Linda was the victim of a serial killer, Richard Morgan (Harris Mann), with whom she had communicated through an Internet dating service. The investigation leads to two therapists--Dr. Aaron Morrison (Tim Matheson - "The West Wing"), who treated Linda, and Dr. Henry Franklin (Joel Polis), who treated Morgan--both of whom have privileged information that the team needs in order to find Linda.