The Friendship Scheme
SPY×FAMILY Season 1 Серия 6: Anya's uniform is finished. Loid has to go to a WISE strategy meeting, so he has Yor pick up the uniform as he heads to the safehouse. At the meeting, he finds out that Anya will have to receive 8 Stellar Stars and become an Imperial Scholar at Eden College in order for him to successfully complete Operation Strix. Meanwhile, Anya is very excited about getting her new uniform. But there are always criminals on the lookout for wealthy students from Eden College and Anya gets targeted by a group of hoodlums.