The Froggy Apple Crumple Thumpkin / Chowder's Girlfriend
Сезон 1, серия 2: The Froggy Apple Crumple Thumpkin - If Chowder can survive making a very complicated dish, he's on his way to becoming a chef. But the last step may be the one that finally breaks him. Chowder’s Girlfriend - When Panini sets her love-struck eyes on Chowder, he tries every trick he can think of to convince her he's not her boyfriend.