The full episode of 60 Minutes from August 23, 2015
S47, E48: Scott Pelley reports on the 2013 sarin gas attack in Syria; Lesley Stahl profiles retired Oklahoma Republican Tom Coburn; and Bill Whitaker profiles Misty Copeland, an unlikely ballerina.