The full episode of 60 Minutes from June 21, 2015
S47, E39: FBI director James Comey talks with Scott Pelley about the need for government electronic surveillance and privacy; then, Lesley Stahl reports on the astronomical price of cancer drugs; and Morley Safer reports that saving Italy's history has become fashionable.