The full episode of 60 Minutes from May 31, 2015
S47, E36: Bill Whitaker reports from the Cleveland PD on the hot-button issue of policing in America; Lesley Stahl reports on depleting groundwater; and a hilarious and revealing interview with TV and comedy star Larry David.