The Full Package
S1, E4: Nan meets Eric, an attractive dog owner who appears to be the older, more successful version of Jason, and enlists his help with Martin, secretly hoping to score a date. But when Martin spends time with Eric's well-trained dog, it thrusts Martin into a crisis of self-confidence.