The Fun In Funeral
S1, E3: Another strange death at the Schatz Funeral Home leads Ned back to the scene where he brought Chuck back to life. Meanwhile, Olive unwittingly becomes the messenger in Chuck's plan to bring a little sunshine into the lives of Aunts Lily and Vivian via some antidepressant-laced pies.