The Fundamental Things Apply
Сезон 8, серия 29: Brandon and Kelly try to help a Bosnian refugee find his wife; Donna puts on a fashion show; Gwyneth takes a page from Valerie's book after admitting feelings for Noah; Steve learns Sarah is married.