The Fundamental Things Apply
S4, E5: Rory goes on her first date since ending her relationship with Jess and finds that college dating is not going to be easy. Lorelai invites Luke over for the traditional movie night she used to share with Rory. Later, Lorelai gets upset when she learns that the designer she just hired for the Dragonfly Inn used to work for Emily.