The Furious and the Fast
S2, E7: In the aftermath of John Ross and Sue Ellen’s coup to take over Ewing Energies, Bobby retaliates with his brother’s help, Gary (Ted Shackelford), leaving the family in a Mexican standoff. Meanwhile, Pamela is caught between Christopher and John Ross, as the cousins clash, with it all culminating in a winner-take-all car race.